domingo, 20 de diciembre de 2015

DISLEXIA

ARTIGO: "ALUMNOS CON DISLEXIA: ESTRATEGIAS PARA EDUCADORES". Interesante e breve artigo sobre a dislexia, cuxa autora (María Trinidad Igrexas), defínea, describe as causas, os síntomas por idades, e ofrece estratexias didácticas para os profesores

ARTIGO: "ESTRATEGIAS PARA ALUMNOS CON DISLEXIA". A asociación Dislexia e Familia ofrece pautas sinxelas para profesorado de alumnos con dislexia. 

ARTIGO: "LA DISLEXIA EN LA  VIDA REAL: CONSEJOS PARA PADRES, DOCENTES Y ALUMNADO". A súa autora (Alicia Ureña Madero) ofrécenos pautas sobre como os pais poden apoiar aos seus fillos día a día, estratexias para os docentes e consellos para os alumnos sobre como deben traballar en casa e na escola.

ARTIGO: "DIFICULTADES DE APRENDIZAJE". O material que tes agora contigo, ten como finalidade que situemos conceptualmente as ?Dificultades de Aprendizaxe? (DÁ). Neste sentido, desenvolveremos distintos Modelos que explican as Dificultades de aprendizaxe dos cales presentaremos os máis significativos. Revisaremos tamén as características máis frecuentes que presentan os nenos e nenas con estas dificultades. Para culminar, realizaremos algunhas propostas de actividades que poderás utilizar cos teus alumnos e alumnas.

"PROTOCOLOS DE DETECCIÓN Y ACTUACIÓN EN DISLEXIA" 

"DIFICULTADES DE APRENDIZAJE: DISLEXIA" MEC
"PROTOCOLO DE DETECCIÓN Y ACTUACIÓN EN DISLEXIA" (1º CICLOS ESO)

"PROTOCOLO DE DETECCIÓN Y ACTUACIÓN EN DISLEXIA" (2º CICLO ESO)

DISFAM é unha entidade privada sen ánimo de lucro española constituída no ano 2002. Está integrada por familias con fillos con dislexia, adultos disléxicos e profesionais de diferentes ámbitos que decidiron agruparse preocupados e sensibilizados polas dificultades de aprendizaxe durante a etapa infantil e adulta e tamén polas consecuencias emocionais que este trastorno conlleva. Disfam pertence á Asociación Europea de Dislexia, á Federación de Dislexia Española (FEDIS) e á Organización Iberoamericana de Dificultades Específicas de Aprendizaxe (OIDEA)

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario