domingo, 3 de enero de 2016

PAU 2016

http://ciug.cesga.es/
http://ciug.cesga.es/

A LOMCE, a polémica lei educativa que tantos debates xerou, termina o seu implantación no ano 2017. E faino coa avaliación final de bacharelato, máis coñecida como reválida, que nas súas dúas primeiras convocatorias terase en conta para o acceso á universidade, pero non será requisito para obter o título de bachiller. Coa chegada desta proba ponse fin á selectividad, un modelo de acceso que con distintos cambios cumpre xa tres décadas. 
A Comisión Interuniversitaria de Galicia, o órgano que coordina a entrada ás universidades galegas, fixou xa a data deste último selectivo o 2016, que en xuño se realizará do 8 ao 10; mentres que na convocatoria de setembro celébrase entre os días 14 e 16. Sempre son tres xornadas e sempre entre mércores e venres, un calendario que non seguen todas as comunidades autónomas, xa que tradicionalmente noutras iníciase en diferentes días da semana. O fin da selectividad e o inicio da reválida de bacharelato está regulado por lei, pero aínda así hai que ser prudentes. E é que a LOMCE é unha norma que os ata agora partidos da oposición aseguran que derrogarán si chegan ao Goberno, polo que a expensas do que ocorra tralas eleccións, quizais se quede no caixón. De feito, en agosto o Ministerio de Educación decidiu atrasar a aprobación das reválidas diso e bachillerato, aínda que iso non implicou modificar o calendario da lei orgánica, que recolle na súa disposición final quinta que a primeira avaliación final de bacharelato será xa no ano 2017. 
A maiores desta proba obligatoria para ser bacharelato, independientemente de si o alumno vai ir á universidade ou non, as institucións de educación superior poden implantar os seus propios requisitos de acceso. En Galicia, a previsión é fixar exames comúns só para aquelas carreiras onde a demanda sexa máis elevada que a oferta, é dicir, que non cheguen as prazas para todos os alumnos que as solicitan. O obxectivo é que sexa unha proba común para toda Galicia, e que non sexa tan generalista como a actual selectividad senón de materias relacionadas co ámbito de coñecemento que se quere estudar, por exemplo, ciencias da saúde.

No hay comentarios:

Publicar un comentario